Українська мова

Планування з укр. мови з 8.09 - 13.09

Практичне уявлення про мовні звуки. Поняття «наголос». Наголошений склад. Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Ознайомлення зі словами, що є назвами предметів.
Закріплення уміння писати в рядку. Зображення хвилястих та петельних ліній перервними і неперервними рухами руки. Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку.
Розвиток умінь відповідати на запитання хто це?, що це? Тверді та м'які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів.
Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання речень за малюнком. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням.
Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Складання речень. Робота з дитячою книжкою.
Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Закріплення вміння писати в рядку з міжрядковою лінією короткі та довгі вертикальні лінії, лінії із заокругленням. Розвиток зв'язного мовлення.
Ознайомлення зі словами, що означають дії. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Складання речень.






Як писати переказ?
Ви пам'ятаєте свої шкільні роки? Кожен з нас у своєму шкільному дитинстві напевно стикався з такою трудністю як написання творів або викладів. Якщо з твором часом не виникало проблем, то текст, почутий від вчителя, викликав труднощі з викладенням його на папері. І якщо тепер Ваша дитина зіткнувся з подібною проблемою, то Ви можете йому допомогти. Отже, як же навчитися правильно писати переказ? Які необхідні умови для цього потрібні? 
Найнеобхідніше якість для правильного написання викладу-це пам'ять, намагайтеся спочатку давати своїй дитині невеликі сюжетні тексти, наприклад: "... котився їжачок по лісі. По дорозі попалося йому яблучко. Підібрав їжачок яблучко і покотився по лісу далі ..." і т. п. Дитині важлива взаємозв'язок між діями, їх послідовність. 
Приблизна послідовність Ваших дій при пробних написаннях викладів з дитиною: 
1) Підберіть нескладний текст. Залежно від віку і здібностей пам'яті Вашої дитини він може бути різним по довжині і складності сюжету. 
2) Дайте дитині зосередитися. Не кричіть, а постарайтеся вселити маляті, що зараз він почує простий текст і перекаже його своїми словами. 
Велика проблема багатьох діток полягає в тому, що моментальний переказ збігається з викладеним текстом, але при написанні дитина може частину тексту забути. 
3) Нехай дитина кілька разів уголос перекаже текст. І лише після цього напише його в зошиті. 
Багато батьків користуються даним методом при навчанні своїх малюків англійською словами. Тут виходить подвійна користь: розвивається пам'ять і розширюється словниковий запас іноземних слів. 
Більше займайтеся з дитиною, придумуйте з ним казки, грайте і розвивайте його уяву. Це - основний успіх у вдосконаленні асоціативної пам'яті.







Диктант 22.10.2013р

Андрющенко С    -8
Буянова Н --7
Будєй К-7
Валиев А-2
Вдовенко А-5
Вержак Ю-9
Гайдаєнко А -8
Гарбузов Д-2
Гефель М -4
Головатюк А -5
Дімітрова А -6
Єван А -8
Колько Д-5
Кожухар С -8
Назаренко Ю -4
Нілов Є-5
Павлов Д -8
Пятковська Д-8
Сахацький А -7
Сілін Є - 9
Стоєва В -9
Суполкіна А -5
Тангаров С -2
Чуприна І -4



Годовой диктант и списывание по русскому языку
Андрюшенко С.  8          9
Буянова Н           5          7
Валієв А              3         5
Вдовенко А        5          7          
Гайдаєнко А       8         10
Гарбузов Д          5         6
Гефель М             6         8
Головатюк А       6         8
Дімітрова А         11       -
 Єван А                8         5
Кожухар С          11        -
Колько Д            10        9
Назаренко Ю      7         8
Нілов Є               6          7
Павлов Д            10        8
Пятковська Д       9         9
Сілін Є                  10       9
Сіроштан О          11       11
Стоева В             10        11
Суполкіна А        8           8
Тангаров С         9            8
Чуприна І           11          10



Річний контрольний диктант
У травні
   На узліссі розквітла верба. Листя на дереві ще нема, а гілки суспіль у квітках - жовтих пухнастих кульках. Уся верба здається однією жовтою кулею. Жовта куля гуде - так багато бджіл беруть у ній перший мед. надвечір ідразу похолоднішало. Куля вмовкла. Одні бджоли встигли полетіти до вуликів. Інші захололи -нема снаги махати крильцями. Залишились ночувати на квітках. Справжнє тепло ще не настало.


Тест (18.04)
1.Дієслова - це
А)слова, що позначають дію предмета
Б) слова, що позначають предмет
2. У реченні дієслова пов’язані
А) з іменниками
Б)з прикметниками
3. у якому часі дієслова змінюються за родами
А) у майбутньому
Б) у теперішньому
В) у минулому
4 Визначте час дієслів
Пройшов дощ. Він напоїв землю водою. Теплим промінням сонечко зігріє все навкруги. Зазеленіють трави. Співають птахи. Повіває вітерець.
5 Визначте рід дієслів
Поїхала , говорила, співав, засвітило, пройшов, переписала, застрекотало, вирішив, промовчали.



Тест



Контрольний диктант за 1 семестр

https://docs.google.com/open?id=0Bx1gKCUE55IRM09JT3VibXZvX2M


    Останні дні осені. Дихнув мороз. Укрив землю легкий сніжок. Тихо стоять безлисті дерева. Спить у барлозі лежень-ведмідь. Спить і борсук. Сховався в норі працьовитий їжачок. Іноді десь майне лисеня. А ось пробігла маленька білочка. Що їй! Є в неї і грибки, і горішки.
    Подув вітер. Закрутилася завірюха. Ось і грудень. Настала справжня зима.





Готуємося до мовної теми
"Мова і мовлення"
27.09.




Списування з української мови за рік 10.05.12

https://docs.google.com/document/d/159UukOSAkSAxLerH9uMZu5uACJ8SF_H1RC-h3hGzFeY/edit

Річний диктант 8.05.12
https://docs.google.com/document/d/1jmCygtiMZfUEHevuyFwBqUjpFVIRKdMgQtS7bm5SAfU/edit

Контрольний диктант 19.04.12
https://docs.google.com/document/d/1SQfD794206iVBX49PvP8rRA2r4GYXn4ejfpDHiN65nU/edit

Контрольне списування 17.04.12


https://docs.google.com/document/d/1zRIezeZeTiQiKS-I2bZaY2ta5XlwfJAlcRLnLxVZc40/edit


Контрольні роботи